Thursday, October 13, 2011

Term n Condition for PRE ORDER

Posted by Butik Maya at 5:18 AM
ASSALAMUALAIKUM kpd semua pelanggan BUTIK MAYA! =)

~We Serve High Quality Beautiful Replica Handbags~

BUTIK MAYA telah mendapatkan koleksi coach yg sgt bermutu,
kirenye high quality replica item dengan
harga yang amat rendah berbanding tempat laen..

sy jamin!
sy dah buat survey dan rata2 butik on9 menjual
beg jenis nie dgn harga yg lebih tinggi antara RM180-RM250..
klw anda xpercaye, anda blh lihat sendiri..

tp jgn blame diorg, maybe diorg dpt supplier yg mahal,
sbb 2laa diorg terpakse letak harga lebih tinggi sket..=)

harga beg nie sy penah survey kt uptown, dlm RM180-RM200 camtu..
tp beg dia mmg berkualiti.. bahagian dlm beg
dan luar sgt berbeza dgn beg yg sy jual sblm nie..
mmg high quality, klw xpercaye anda blh lihat
sendiri dalam gambar k..=)


harga beg utk coach pre order di butik maya adalah spt berikut:

1 unit - RM160

beli more than 1 unit - RM150 only!


p/s: harga utk beg lain spt yg dinyatakan.


seperti sebelum ini, tiada cas dikenakan utk delivery..
free postage via pos laju! =)


Untuk beg Coach pre order, sy akan membuka pre order dan menyatakan closing date utk pre order. barang yg di order akan tiba dalam mase 10 -14 hari iaitu kire2 2 minggu. sekiranye customer nk barang cepat, sy x syorkan anda membuat order kerana beg ini semua sy import dr luar negara, so bergantung kpd shipping.. cuma sy minx lebih mase sket, tkt ade ape2 masalah.. PRE ORDER nie hanya utk org yg blh bersabar utk tunggu je k..=)


Selamat membeli-belah di BUTIK kami!


TERMA DAN SYARAT :

1. a) Setelah tempahan dan order form telah di isi, bayaran 50% pendahuluan hendaklah dimasukkan ke dalam akaun BUTIK MAYA.

2. Setelah bayaran dimasukkan, pelanggan hendaklah menghantarkan PM ke INBOX BUTIK MAYA. (Sila sediakan bukti pembayaran)

3. Tempahan akan tiba ke Malaysia 10-14 hari dari tarikh tamatnya "pre-order". Kami hanya menjual kepada pembeli yg boleh bersabar. Harap maklum bahawa barangan diimport dari luar negara. Masa yang diperlukan sudah tentu jauh lebih lama dari barangan domestik. Sekiranya terdapat kelewatan (selalunya disebabkan barangan ditahan pihak kastam Malaysia), kami akan maklumkan kepada pelanggan. Penghantaran domestic akan dilakukan ke pelanggan sekurang-kurangnya sehari selepas barang sampai ke Malaysia.(Pesanan hanya akan dihantar selepas pelanggan membuat baki pembayaran penuh. Sebarang permintaan untuk pesanan dihantar lebih cepat tanpa bayaran penuh tidak akan dilayan).

4. PERHATIAN!!! Baki pembayaran hendaklah dibuat dalam tempoh 2 minggu selepas barang sampai ke malaysia. Jika pelanggan didapati gagal menjelaskan baki pembayaran dalam tempoh tersebut, pihak BUTIK MAYA akan menjual pesanan tersebut sebagai ‘ready stock’ kepada pelanggan yang lain. Deposit juga tidak akan dipulangkan. HARAP MAKLUM.

5. Bagi handbag, harga yang ditawarkan sudah termasuk kos penghantaran bagi seluruh Malaysia (free postage via pos laju)

6. Pihak BUTIK MAYA tidak akan bertanggungjawab di atas segala kerosakan dan kelewatan yang disebabkan oleh pihak kurier.

7. Segala urusniaga adalah dalam Ringgit Malaysia, muktamad dan tidak boleh ditukar ganti. Wang tidak akan dikembalikan selepas membuat pesanan.

8. Disebabkn koleksi dan rekaan bag yg terlalu banyak dipaparkan di dalam album, kami meminta pelanggan bertanyakan segala info tentang bag yang hendak dipesan. Kami tidak akan bertanggungjawab sekiranya setelah pelanggan menerima bag yang dipesan, pelanggan membuat aduan bahawa bag yang diterima tidak seperti saiz, corak, warna atau rekaan yang seperti dikehendaki melainkan pelanggan menerima bag tidak seperti apa yg diterangkan pada gambar. Ini adalah kerana bag-bag terlalu banyak, maka setiap bag mempunyai info tersendiri.

9. Hanya 'serious buyer' akan dilayan. "Back Out buyer" akan di disenarai hitamkan oleh pihak kami.

TERIMA KASIH =)

2 comments on "Term n Condition for PRE ORDER"

StevenJ on December 21, 2011 at 12:51 AM said...

I think you should post some pictures of your bags so that the will-be customers can see the products.borse lv

Anonymous said...

Thank you for sharing.sconto borse

Post a Comment

 

butik maya Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal